Thursday, January 15, 2009

Tak berubah....

Tahap demam aku masih lagi ada sikit-sikit saja lagi, tapi aku di serang kemalsan yang amat sangat, plus tekak aku masih sakit, tak boleh nak makan makanan yang agak pejal, hmm makan moi ( bubur nasi) atau pun nasi sesenduk, kuah semangkuk... itu saja yang dapat aku telan buat masa nih, lebihnya air suam... mulut pon masih lagi pahit-pahit terutamanya waktu bangun tido... tekak pon amat perit masa nih.. he hee.. walaupun begitu aku gagahi juga diri ku ke pejabat.. kalau tidak.. tido pon sodapp nih.. 

3 comments:

  1. Wah.. senyuman pertama anak pun awak rekod tarikh ye.. nih bebtul bapa mithali nih.. :)

    ReplyDelete
  2. Ad.. senyuman pertama tu tejadi dengan tak sengaja dan tanpa disedari oleh tuan puny tubuh.. kira boleh di kenang la..

    AziS.. makaceh.. dalam proses nak sembuh la nih.. :)

    ReplyDelete