Monday, June 14, 2010

SPASM.. Johor Bahru


Hah, ada entry lewat tarikh! Pada 3 - 8 Jun aku berada bersama-sama kontijen sukan dari Kelab Sukan Kebajikan Kakitangan (BAKERPS) untuk mengikuti Sukan Perpustakaan Awam Se Malaysia (SPASM) Johor Bahru, Johor.. Kontijen kami terdiri dari 38 orang peserta (yang mana asalnya terdiri dari 40 orang mencukupi sebiji bas) tetapi di sebabkan masalah yang tidak dapat di elakkkan dua orang ini terpaksa menarik diri.

Satu Perjalanan
Perjalanan kami bermula jam 9.30 pagi dari Perpustakaan Pusat Kangar melalui Jalan Persekutuan Kangar - Alor Setar, singgah sebentar di Perpustakaan Cawangan Simpang Empat untuk mengambil beberapa orang lagi peserta. Perjalanan di teruskan semula dalam pukul 10.00 pagi. Hentian Gurun merupakan destinasi pertama di singgah untuk bersarapan bagi yang belum bersarapan, bagi aku cukup minum-minum dan sedikit jajan, perut masih penuh pasal makan kat umah. Perjalanan di teruskan tanpa sebarang rintangan maupun masalah, Alhamdulillah dan hentian Tapah menjadi hentian seterusnya untuk makan tengahari serta menunaikan kewajipan, masa nih dah pukul 2.30 petang.
P

Perjalanan bersambung semula jam 4.00 petang dan destinasi berikutnya ialah singgah di Bandaraya Kuala Lumpur. Acara bebas bermula dari jam 6.30 petang sehingga 12.00 tengah malam, bagi aku tak dak lah nak melilau sangat, cuma lepak kat area Sogo, Pertama Kompleks dan persekitarannya saja..

No comments:

Post a Comment